fbpx
Paragan Trucks s.r.o.
Paragan Models Paragan nástavby Profesionální nástavby
Řidiči znají rozdíl.
Speciální dodávky na míru.
Speciální dodávky na míru. Speciální dodávky na míru. Speciální dodávky na míru. Speciální dodávky na míru.
Paragan Novinky Reference Co je nového u značky Paragan

Reference firmy Design-block s.r.o.

Reference zákazníka Design-block

Naše firma Design-block s.r.o. je výhradním dovozcem německých kuchyní Ballerina. Kuchyně vozíme již kompletované, hledali jsme proto vhodnou dodávku která si poradí s velikostí a váhou. Euroboxu si všiml majitel firmy na parkovišti a pak hledal informace na webu. Potřeboval auto co nejvíce uveze, to byla priorita, to také Eurobox splňoval. Předtím jsme jezdili valníkem na Renaultu Master, kde jsme uvezli 1350kg. S Euroboxem XXL teď naložím 1180kg. Sice se šlo, co se týká váhy v porovnání s valníkem, trochu dolů, ale když to porovnám s klasickou dodávkou, tak tam byly všechny pod tunu, což je pro nás málo. S valníkem byly vždy problémy se zatékáním, když vezete drahou kuchyň, je to neakceptovatelné. Na Euroboxu se zatékáním problém nemáme. Když porovnám běžnou dodávku a Eurobox, tak jediná malá nevýhoda jsou podběhy v nákladovém prostoru. Na to jsem si ale brzy zvykl, šlo jen o to efektivně umístit nábytek v prostoru. Je dobré, že podběhy mají hranatý tvar, mohu na ně položit zboží. Díky nízkému nákladovému prahu jsem schopen sám naložit i vyložit, stačí mi jen rudl. U plachtového valníku, co jsme měli předtím, byly problémy za jízdy s bočním větrem, u Euroboxu to vůbec neřeším.  Vzhledem k nové legislativě si teď více hlídám abych nebyl přeložený, hlavně v zahraničí je to hodně pokutované. Výhoda je, že nejsem časově vázán, vše si sám naložím, nemám tachograf, odpočinek si řídím sám. Luton nad kabinou používám jako úložný prostor, nebo když mám něco dlouhého, tak mi prodlouží nákladový prostor. S valníkem jsem měl spotřebu 16 litrů, se spoilerem 13,5 litru. S Euroboxem mám 11,5 litrů a to se nemusím omezovat. Co říkají na Eurobox kolegové řidiči když mě potkají třeba na benzínce? Budí velký zájem, pletou si ho s karavanem. Když pak vidí i vnitřní prostor, moc se to líbí, ta velikost a nízký práh. Předtím jsem jezdil i se Sprinterem, to byla katastrofa. Všude samé vzpěry, půlku auta byly molitany abych neponičil náklad. Teď mám v boxu na bocích kotvící lišty, na podlaze oka a tím jednoduše a bezpečně náklad zajistím. My kupovali skladový Eurobox kde nebyly kotvící lišty zapuštěné, příště bych si vybral zapuštěné lišty, které jsou volitelné. Eurobox jsem si lehce vylepšil o reflexní prvky a dodělal boční pozičky, abych měl při couvání přehled. Zadní LED světla by mohla být více viditelná. Celkově hodnotím přechod na Eurobox velmi pozitivně. Využívám naplno jeho výhody, šetřím čas, uvezu bezpečně větší náklad a firmě tím šetřím náklady.

Jiří Segeč

zaměstnanec firmy Design-block s.r.o. – oficiální dovozce německých kuchyní Ballerina

katalog sklad